Google-ի նոր tracking պաշտպանությունը

Google-ի նոր tracking պաշտպանությունը

Օրեր առաջ Google-ը հայտարարեց, որ 2024 թվականի հունվարի 4-ից Chrome-ի օգտատերերի 1%-ի համար կսկսի փորձարկել «Tracking Protection» նոր գործառույթը:

Կարգավորումը նախատեսված է սահմանափակելու «cross-site tracking-ը՝ սահմանափակելով վեբկայքերի մուտքը դեպի third-party cooki-ներ», – նշում է Google-ի Privacy Sandbox-ի փոխնախագահ՝ Էնթոնի Չավեսը:

Թեև մի քանի խոշոր բրաուզերներ, ինչպիսիք են՝ Apple Safari-ն և Mozilla Firefox-ը արդեն իսկ սահմանափակումներ են դրել third-party cooki-ների վրա այնպիսի գործառույթների միջոցով, ինչպիսիք են՝ Intelligent Tracking Prevention (ITP)-ը և Enhanced Tracking Protection-ը Firefox-ում, Google-ն ավելի շատ միջին դիրքի մոտեցում է ցուցաբերում, որը ներառում է այլընտրանքների մշակում:

Chrome Blocks Third-Party Cookies

2023 թվականի հոկտեմբերի կեսերին Google-ը հաստատեց իր պլանները «օգտվողների 1%-ի համար ապաակտիվացնելով third-party cooki-ները՝ թեստավորումը հեշտացնելու համար»:

Privacy Sandbox-ը, փոխանակ կայքերին կամ միջծրագրային օգտատերերինն identifier տրամադրելու, «տվյալները հավաքագրում է API-ների միջոցով»,  ինչպիսիք են՝ Protected Audience (նախկինում՝ FLEDGE)-ը և Attribution Reporting-ը՝ օգնելու կանխել  user re-identification-ը:

Դրանով նպատակ է սահմանվում արգելափակել երրորդ կողմին՝ հետևել օգտատերերի վարքագծին, միևնույն ժամանակ թույլ տալով կայքերին և հավելվածներին մատուցել համապատասխան գովազդներ՝ առանց identifier-ի օգտագործման:

 

Աղբյուրը՝  https://thehackernews.com/